svētdiena, 2012. gada 8. aprīlis

Dažu brīvu dienu vērtība Value of some days off work

Darbā dažas piespiedu brīvdienas - tas nozīmē mazāk naudas, tomēr ieguvums ir vairāk laika mājās.
I had some days off work, I didn't want them because that means less on my paycheck, nevertheless I really enjoyed spending my time at home.

Liku pamatus savam nākotnes diždārzam. Iesēju garšaugus un dārzeņus. Nolēmu uzsākt eksperimentu ar eksotisko koku audzēšanu - iezāģēju un ieliku mērcēties karoba, tamarinda, mandeles un pekanrieksta sēklas.
I've started my future mega garden. Sowed some herbs and vegetables. Decided to experiment with some exotic trees. Scratched and soaked carob, sweet tamarind, almond and pecan seeds.


Kamēr mans dārzs mitinās mazajā pagalmiņā, tas tiks veidots vertikāls. Iedvesmojos šeit.
Inspired from here I think I'll make a vertical garden while there is only this small backyard at my disposal.

Apguvu arī cepeškrāsni. Tapa pirmā maize savās (kamēr maksāju īri) mājās un zirņu miltu cepumiņi.
I've tamed an oven here. So I made my first bread at my own (as long as I pay rent) kitchen. I also made some gram flour cookies.
Lūk supervienkāršā cepumiņu recepte.
Here is the super-simple recipe for the cookies.

1 glāze zirņu miltu
1/2 glāze sviesta
1/2 glāze nerafinēta niedru cukura
Visu samīca, izveido mazas bumiņas, saspiež plakanas un cep 180 grādos aptuveni 30 minūtes.

1cup gram flour
1/2 cup butter
1/2 unrefined cane sugar
Mix it all together in a homogeneous dough. Form small cookies by your hands, and bake at 180 C for approx. 30 minutes.
Mierīgās pēcpusdienās baudu rokdarbniecisku desertu - izšūju spilvendrāniņas bērniem.
I've got some crafty treat for myself - I embroider pillowcases for my children.

Kaķa motīvs gluži vietā, kopš ap mājus slapstās ziņkārīgs kaimiņš.
We've found this particular design appropriate since there is this curious neighbour of ours around.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru